BURSA GEMLİK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı I. Dönem Değerlendirme Toplantısı Gemlik´te yapıldı

2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı I. Dönem Değerlendirme Toplantısı Gemlik´te yapıldı

İl Milli Eğitim Müdürü Veli Sarıkaya başkanlığında İlçe Milli Eğitim Müdürleri ile İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Arzu Ayyıldız, İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Necat Dişçi ve İbrahim Ataman’ın katılımıyla Bursa’da 2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılının I. Dönem Sonu Değerlendirmesinin yapıldığı bir toplantı gerçekleştirildi. 

Toplantıda yürütülen projelerden birkaçının uygulama süreçleriyle ilgili sunumlar yapıldı. 

TEOG sınav sonuçlarıyla ilgili genel bir değerlendirme yapılarak ikinci yarıyılda bu konuda yapılacak çalışmalar görüşüldü. 

İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-ge Bölümü tarafından yürütülen KOZAİLE (aile odaklı risk faktörlerini tespit etmek ve bunların çocuklar üzerindeki etkilerini en aza indirgeyerek, çocukların sağlıklı gelişimlerini destekleme) projesiyle ilgili okullarda yapılan çalışmalar, mevcut durum ve bundan sonraki süreçte nelerin yapılacağı konusunda genel bir değerlendirme yapıldı. 

Öğretmenlerin, değişen dünya koşullarına daha hızlı uyum sağlayabilmelerini,  öğrencilerin yaşam boyu öğrenme becerisi kazanmasında öğrencilere rehber olabilmelerini, her düzey sınıf ve öğrenci grubu için esnek planlama ve programlama becerisi elde edebilme ve meslek bilgilerinde kendilerini geliştirmelerine destek olmak amacıyla yürütülen ÖGEM (Öğretmen Mesleki Geliştirme Merkezi) projesiyle ilgili de bir sunum yapıldı.  

İl Milli Eğitim Müdürü Veli Sarıkaya, toplantıda Bakanlığımızca 2019 yılına kadar tamamlanması planlanan tam gün eğitime geçiş süreciyle ilgili İlçe Milli Eğitim Müdürlerine ilçelerce yapılacak çalışmalar hakkında bilgiler verdi.

Demirsubaşı Mah. İskele Cad. No11 Gemlik Hükümet Konağı 2. kat 16600 Gemlik / Bursa - 0(224) 513 1174 0(224) 513 1196 0(224)513 4970

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.